تبلیغات

سایت تخصصی و پروژه های مهندسی صنایع - آشنایی با فولاد های پرکاربرد در صنعت خودرو

باسلام در جدول زیربا فولاد های پرکاربرد در صنعت خودرو جهت مهندسین صنایع و سایر مهندسین به استحضار میرسد

 GRADE

CONDITION

 STD

 NO

Rp0.2 (Mpa)

Rm  (Mpa)

EL%  ISO20*80(min)

ST12

T

DIN1623/1 (1983)

1.0330

_/280

270-410

28

C

T

B53 3106 (2001)

 

140-260

280-380

28

DC01A

T

EN10130 (1999)

 

140-280

270-410

28

ST13

T

DIN1623/1 (1983)

1.0347

_/240

270-370

34

E

T

B53 3106 (2001)

 

180-230

300-360

34

DC03A

T

EN10130 (1999)

 

140-240

270-370

34

ST14

T

DIN1623/1 (1983)

1.0338

_/210

270-350

38

ES

T

B53 3106 (2001)

 

160-200

280-340

37

DC04A,B

T

EN10130 (1999)

 

140-210

270-350

38

DX51D

T

EN10327 (2004)

1.0226

-

270-500

22

DX53D

T

EN10327 (2004)

1.0355

140-260

270-380

30

DX54D

T

EN10327 (2004)

1.0306

120-220

260-350

36

H300LAD

T

EN10292 (2000)

1.0932

300-380

380-480

23

E275D

L

B533312

 

280-330

380-430

28

H340LAD

T

EN10292 (2000)

1.0933

340-420

410-510

21

E335D

L

B533312

 

315-375

415-475

24

H380LAD

T

EN10292 (2000)

1.0934

380-480

440-560

19

E390D

L

B533312

 

355-425

450-520

21


 GRADE

CONDITION

 STD

 NO

Rp0.2 (Mpa)

Rm  (Mpa)

EL%  ISO20*80(min)

HC380LA

L

EN10268 (2006)

1.0550

360-460

430-550

20

S420MC

L

EN10149/2 (1995)

1.0980

420/_

480-620

16

STW 22

T

DIN1614/2 (1986)

1.0332

 

_/440

25

1C

T

B533316

 

200-330

330-440

25

DD11

T

EN 10111 (1998)

1.0332

170-340

_/440

24

STW 24

T

DIN1614/2 (1986)

1.0335

(215)-320

_/410

30

3C

T

B53 3108 (2003)

 

220-280

320-370

31

DD13

T

EN 10111 (1998)

1.0335

170-310

_/400

29

E180BH

T

B533140 (2003)

 

180-230

300-360

34

E220BH

T

B533140 (2003)

 

220-270

340-400

32

H180BD

T

EN10292 (2000)

1.0354

180-240

300-360

34

H220BD

T

EN10292 (2000)

1.0353

220-280

340-400

32

P220

T

B533130 (2003)

 

220-260

340-420

32

P260

T

B533130 (2003)

 

260-300

380-440

30




طبقه بندی: استاندارد تضمین كیفیت،  مهندسی مکانیک، 

تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393 | 01:02 ب.ظ | نویسنده : رضا لطفی | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.